donderdag 1 maart 2012

kettingen


Zo heel langzaam komt het aantal van 12 sieraden (sets) in zicht. En ja hoor het is weer zo ver: Dat wat mijn goedkeuring in de loop van de maanden verloren heeft gaat in de herkansing.(Inmiddels zijn mijn lerares en medeleerlingen al helemaal op de hoogte van dit proces en vragen direct al: 'maar je gaat het toch zeker nog wel een keer maken!!??' :-))
De bloemetjes ketting heb ik inderdaad opnieuw gemaakt omdat ik niet tevreden was over het resultaat.
De Schelp lag al een half jaar te wachten op een passende ketting, hij is aan twee kanten draagbaar, maar wie weet als ik nog een ander lintje tegenkom dat me meer aanstaat veranderd het misschien ook nog wel weer. Deze schelp heb ik net als de houtschorsketting en de driehoekschelpjes verstevigt met langzame epoxie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten