donderdag 1 maart 2012

armbandjes

De Handwerkbeurs twee weken geleden alweer, was zo super leuk en inspirerend!! Vorig jaar was ik enthousiast over het papiergaren
en er ligt al een gehaakte hoedenbol van te wachten op een randje van bandstro.
Dit jaar lagen er gebreide armbandjes met kraaltjes. Zo snel mogelijk ben ik gaan breien, nadat ik veel te haastig was begonnen en de hele streng wit garen veranderd was in een vogelnest dat ik weer helemaal uit de knoop moest halen heb ik het witte armbandje gemaakt met glaskralen en later nog een met kleine knoopjes die ik ooit in een opwelling kocht omdat ze er zo aantrekklijke uitzagen.
Het enige nadeel is dat dit breiwerk niet elastisch is, dat heb ik ondervangen door een elastiekje door de armband te rijgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten