woensdag 31 augustus 2011

fimo haarspeld


Om langzaam uit het vakantiegevoel te stappen, volgende week beginnen alle scholen weer, heb ik de Fimoklei weer uit de kast getrokken. Prettige bijkomstigheid is dat mijn zoon het ook leuk werk vindt, dus we maken ieder aan een kant van de tafel iets moois, hij beestjes en ik deze haarspeld met rozen.
Het idee hiervoor werd al werkend geboren, het roosjes maken was zo leuk, het eerste roosje zag er zo leuk uit dat het zonde was om er niet nog een paar bij te maken, toen een corsage niet mooi leek herinnerde ik me de haarspeld en voilá!
Ook in het haar ziet hij er erg mooi uit.
Hopelijk mag hij mee naar het examen voor Modiste.

1 opmerking:

  1. Ha Joke,
    Dat ziet er weer leuk uit.

    Dochterlief heeft deze vakantie ook fimoklei gekocht.
    Zal eens voorstellen om binnenkort samen met haar ermee te freubelen;)

    Groet Annelie

    BeantwoordenVerwijderen