dinsdag 23 augustus 2011

Bloemen


Om niet alleen maar achter de naaimachine te zitten in de vakantie heb ik ook een heleboel bloemetjes uit "100 Bloemen om te Haken en te Breien" gemaakt. Super leuk om te doen en te zien. Makkelijk om mee te nemen ook in de auto en het is een beetje verslavend...............Ze zijn leuk om kaarten mee te maken, bijvoorbeeld. De knoop rechtsboven heet Rudbeckia het is een  klein gebreid lapje dat om een bolle knoop is gespannen, de bloemblaadjes zijn er later omheen vastgezet. Zo kan hij dus ook als knoop dienstdoen............ooit:-)

3 opmerkingen:

  1. Leuk gedaan. Kan je er niet een paar voor mij maken. ;-)Dan plak is ze weer op mijn kaart creaties. Haken is niets voor mij. Maar jij doet het echt geweldig super!! Zelfs in de auto...
    Hartelijke groeten,
    Regina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend leuk zeg.
    Dit kan je op kleding vast zetten.
    Ik ga dat boek ook maar eens opzoeken, hihihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke bloemetjes heb je gemaakt.

    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen