zaterdag 4 augustus 2012

Bank


Een vriendin, vroeg me of ik haar wilde helpen een bankje bekleden. Mwah, dat is echt niet mijn vak, maar voor een vriendin heb je natuurlijk wel wat over dus ik heb ja gezegd. Het heeft wat uurtjes gekost, ik heb er heel wat keertjes voor heen en weer gefietst om te passen, te meten en weer te passen. Ik maakte ook nog een suffe fout door een combinatie van een zitkussen en een rugkussen tot één patroon om te toveren. Tja dat paste natuurlijk niet. Wat fijn dat er ook tornmesjes bestaan! Gelukkig was er genoeg stof en met wat creatieviteit en een naadje op een onzichtbaar stuk is het allemaal goed gekomen.
Op de foto het resultaat. In werkelijkheid is de stof echt zwart, maar om een of andere reden is dat op deze foto niet te zien. Eerlijk gezegd ben ik zelf verrast door het resultaat, het ziet er echt mooi strak uit en dat voor een eerste keer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten