zaterdag 5 november 2011

Zilverklei

Een workshop 'Sieraden maken van zilverklei' leverde vandaag dit resultaat op.
Ik teken graag frutsels als ik moet luisteren en schrijven en dit was een van de tekeningen uit mijn boekje. De kleine hangertjes zijn van de restjes klei gemaakt. Ik vond het leuk om wat gelaagdheid aan te brengen, de grote hanger bestaat uit twee op elkaar gemaakte delen en de twee kleine hangertjes zijn van de restjes gemaakt.
Errug leuk om te doen! Door alles wat ik al geleerd heb bij handwerkontwerpster en de verschillende materialen waarmee ik inmiddels heb gewerkt voor modiste kon ik ook lekker veel uit deze workshop halen. Hoewel je dit ook thuis kunt doen heb ik toch maar voor gekozen om mijn assortiment niet uit te breiden met deze mogelijkheid :-)

4 opmerkingen:

  1. Mooi..... wat heb je daar een ontzettend leuk sieraad van gemaakt.
    Groet Annelie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi sieraad! Leuk he, je eigen ontwerpen in de praktijk gebruiken.Ik mail je eerdaags.

    Groeten,

    Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie hanger en leuk dat het een eigen ontwerp is.

    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen